1 post w tym temacie

Powoli zbliżamy się do mini-reworka Azira, jednak twórcy dzielą się z nami poniższymi informacjami, aby przekonać się jak postrzegają je gracze i czy może sami mają coś ciekawego do zaproponowania. Data wypuszczenia nowej wersji Azira nie jest jeszcze znana, ale należy przypuszczać, że może być to kwestia miesiąca lub kilku tygodni.

Cele:
Zwiększenie możliwości gry przeciwnika na Azira.
Wzmocnienie Azira (buff).
Zachowanie rdzenia bohatera podczas przyzywania żołnierzy i używaniu ich do auto atakowania.
Kierunki rozwoju:

Zmniejszenie zasięgu dowodzenia żołnierzem przez Azira, narażając go na większe obrażenia.
Zasięg byłby mniejszy o około 15%, w co też celujemy.
Jego mobilność pozostałaby podobna do obecnej.
Może oznaczać to, że potrzebuje więcej opcji przerwania na żądanie.
Zmniejsza to oczywiście potencjał dramatycznych zmian w jego zestawie (jednak może nadal wzmagać pewnych zmian).
Zachowanie zasięgu dowodzenia żołnierzami, ale zmniejszenie mobilności, aby łatwiej ginął.
Zwiększenie długości życia żołnierzy.
Najprawdopodobniej oznaczałoby to usunięcie umiejętności odpowiedzialnej za przemieszczanie się w kierunku żołnierzy.
Ten kierunek sprawi, że jeszcze bardziej będzie trzymał się z tyłu.
Niezależnie od wyboru kierunku, najprawdopodobniej będziemy wzmacniać żołnierzy Azira i jego ogólny potencjał DPS. Jednocześnie będziemy szukać sposobów, na sprawienie, aby jego faza liniowa była mniej opresyjna.

Mechanika którą testujemy, zmniejsza obrażenia AoE żołnierzy we wczesnej fazie gry i skaluje je do poziomu 100%, bazując na poziomie bohatera. Oznacza to, że Azir może nadal zagrażać pojedynczemu celowi w trakcie meczu, ale ma mniejszą kontrolę na początku meczu.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0