Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiana specjalizacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
86 odpowiedzi w tym temacie

#1 greyeeh

greyeeh
  • Zasłużony
  • 426 postów
  • Dołączył: 26 Sep 2011

Napisano 17 November 2012 - 13:59

CZYTAJ NEWSA!

#2 soszmen

soszmen
  • Użytkownik
  • 221 postów
  • Dołączył: 08 Jan 2011

Napisano 17 November 2012 - 14:07

warto by napisać, jaka dana masterka jest teraz i jaka będzie po patchu, bo take suche liczby nic nie dają.

Jak bym chciał to bym mógł się do platyny wbić, byłem w top3 złota ale mi się odechciało grać.

ale wiekszy monitor = wiecej fps. Na lapku wiecej jak 60-75 fps raczej nie wyciagniesz.


#3 prothee

prothee

    hipsterskie fanaberie

  • Zasłużony
  • 2206 postów
  • Dołączył: 26 Dec 2011

Napisano 17 November 2012 - 14:11

Mój faworyt to pickpocket :D

#4 Xanias

Xanias
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • Dołączył: 24 Jan 2012

Napisano 17 November 2012 - 14:11

Biscuiteer: rozpocznij grę z regenerującym herbatnikiem... lol ?

#5 domolinixd1000

domolinixd1000
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Dołączył: 16 Nov 2012

Napisano 17 November 2012 - 14:12

Na PBE już są te nowe Masterki :P
Dołączona grafika

#6 Przegięty

Przegięty
  • Użytkownik
  • 99 postów
  • Dołączył: 21 May 2011

Napisano 17 November 2012 - 14:18

Przydałby się podział na szczeble w poszczególnych drzewkach, ułatwiłoby to znaczne ogarnięcie masterek przy czytaniu artykułu.
Miłego dnia :)

#7 Ludwik

Ludwik
  • Użytkownik
  • 26 postów
  • Dołączył: 05 Mar 2011

Napisano 17 November 2012 - 14:23

Unyielding: zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1/2

Czy tu nie jest jakis blad? przeciez to by bylo lepsze niz pasyw Poppy.

Dzieki jednej masterce dostajemy o POLOWE mniej obrazen? Nie wydaje mi sie, bo to by bylo op.

#8 Przegięty

Przegięty
  • Użytkownik
  • 99 postów
  • Dołączył: 21 May 2011

Napisano 17 November 2012 - 14:24

@up: dasz jeden punkt będzie zmniejszało otrzymywane obrażenia o 1pkt, dasz 2 punkty mniej obrażeń o 2 pkt
Miłego dnia :)

#9 LiamBrady

LiamBrady
  • Zbanowany
  • 222 postów
  • Dołączył: 18 Aug 2010

Napisano 17 November 2012 - 14:24

twoje rozumienie tekstu pisanego jest porażające

zmniejsza obrażenia o 1(na pierwszym ranku)/2(na drugim ranku)
trochę logiki
Dołączona grafika

#10 Jeremi4Peace

Jeremi4Peace
  • Użytkownik
  • 486 postów
  • Dołączył: 16 Jun 2012

Napisano 17 November 2012 - 14:27

Nie dość, że zabawa z itemami to i masterkami xD "Nowy sezon w lolu, nowy rozdział w moim życiu" ahahahaha
Dołączona grafika

#11 szynekx

szynekx
  • Zbanowany
  • 469 postów
  • Dołączył: 30 Apr 2012

Napisano 17 November 2012 - 14:28

ciasteczko op masterka

#12 Ludwik

Ludwik
  • Użytkownik
  • 26 postów
  • Dołączył: 05 Mar 2011

Napisano 17 November 2012 - 14:29

twoje rozumienie tekstu pisanego jest porażające

zmniejsza obrażenia o 1(na pierwszym ranku)/2(na drugim ranku)
trochę logiki


Nie wiem co ma do tego rozumienie tekstu pisanego. Jak widac nie mam problemu bo zrozumialem to dokladnie tak, jak jest napisane.

Mozesz mi zarzucic brak logicznego myslenia. Z tym juz bardziej bym sie zgodził. Poprostu myslalem, ze jest to jakis blad.

#13 Castyn

Castyn
  • Użytkownik
  • 312 postów
  • Dołączył: 01 Jun 2011

Napisano 17 November 2012 - 14:32

Więcej masteries do wyboru ale ilość punktów do rozdania pozostaje ta sama, przydało by się zwiększenie maksymalnego poziomu w grze, np na 35.

#14 jPaolo

jPaolo
  • Użytkownik
  • 3330 postów
  • Dołączył: 08 Jun 2012

Napisano 17 November 2012 - 15:03

Biskwiterka najlepsza.

Dołączona grafika


#15 Kosmitek

Kosmitek

    UFOk

  • Użytkownik
  • 910 postów
  • Dołączył: 27 Jul 2011

Napisano 17 November 2012 - 15:09

Najz. cos mi mowi ze na topa bedzie sie bralo to +5golda .Tam wymiany i harras to norma wiec duzo golda wleci.
Dołączona grafika

#16 JamarDracken

JamarDracken
  • Użytkownik
  • 116 postów
  • Dołączył: 17 Mar 2012

Napisano 17 November 2012 - 15:23

Najz. cos mi mowi ze na topa bedzie sie bralo to +5golda .Tam wymiany i harras to norma wiec duzo golda wleci.


Ta, 17 punktów w utility i mamy przegranego topa. No ale przynajmniej więcej golda będzie.

#17 LZMieczu

LZMieczu
  • Użytkownik
  • 84 postów
  • Dołączył: 27 Aug 2011

Napisano 17 November 2012 - 15:30

Unyielding: zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1/2

Czy tu nie jest jakis blad? przeciez to by bylo lepsze niz pasyw Poppy.

Dzieki jednej masterce dostajemy o POLOWE mniej obrazen? Nie wydaje mi sie, bo to by bylo op.


Ja pie****e T_T, o jeden lub dwa punkty T_T

@down
W S2 byla mozliwosc sprzedania 6 rzeczy (3 przez sklep w grze i 3 przed tym u supporta Riotu) ale powiedz, skad do cholery ludzie maja o tym wiedziec?

@Topic
Troche pomieszane te masterki na kartce, musialbym zobaczyc co gdzie jest na normalnym drzewku, utility dostalo buffa a moj Ryze sie cieszy, widze nowe ciekawe mozliwosci :D
Jestem dziwny.. :dodgy:

#18 Berbel

Berbel

    berbelator

  • Zasłużony
  • 627 postów
  • Dołączył: 18 Aug 2010

Napisano 17 November 2012 - 15:32

Nie podoba mi sie ta zmiana, obecne masterki dla mnie sa znacznie fajniejsze, na supporcie wymusza sie 0/9/21 :x.

Support Ponad Wszystko! <3


Dołączona grafika


#19 MieszkoVVIIX

MieszkoVVIIX

    Patolog

  • Użytkownik
  • 787 postów
  • Dołączył: 16 Jun 2011

Napisano 17 November 2012 - 15:34

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wróci GP który wygrywa lucky critem linie
hop hop hop


dla mnie najgorsza jest zupa pomidorowa a zara za nia grzybowa daj mi przyklad zupy ktora jest gorsza

Ogórkowa ma god ganki, ale za to pomidorowa lepsze late... Za to grzybowa ma duże utility, a żurek dobry sustain. Trudne pytanie :P

"Miłość" jest jak chęć oddania strzału w kolana osobie oddalonej o 120 kilometrów, używając karabinu snajperskiego Aratechu z noktowizorem.


#20 Adolfek

Adolfek
  • Użytkownik
  • 151 postów
  • Dołączył: 01 Sep 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:31

Głupio że lifesteal i spellvamp przeniesione do utility tree i to dosyć wysoko. ;[
Dołączona grafika

#21 szynekx

szynekx
  • Zbanowany
  • 469 postów
  • Dołączył: 30 Apr 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:33

Głupio że lifesteal i spellvamp przeniesione do utility tree i to dosyć wysoko. ;[


+1 słabo będzie z sustainem, lifesteal z doranów wycofany (a pasyw będzie leczył pewnie o g*wnianą ilość), to też, trzeba będzie rushować vampirica

#22 Ochmar

Ochmar
  • Zbanowany
  • 1766 postów
  • Dołączył: 04 May 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:36


Najz. cos mi mowi ze na topa bedzie sie bralo to +5golda .Tam wymiany i harras to norma wiec duzo golda wleci.


Ta, 17 punktów w utility i mamy przegranego topa. No ale przynajmniej więcej golda będzie.

Jeżeli mamy więcej golda to chyba go wygraliśmy??
Ale, co ja tam wiem...
Bycie księnrzycę to nie łatwa sprawa. Trzeba robić wiele niepotrzebnych rzeczy, jak leżeć w łóżku i wstawać do kibla.
Nie każdy by tak umiał.
Nie każdy.

#23 Lifu

Lifu
  • Użytkownik
  • 263 postów
  • Dołączył: 27 Apr 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:39


Głupio że lifesteal i spellvamp przeniesione do utility tree i to dosyć wysoko. ;[


+1 słabo będzie z sustainem, lifesteal z doranów wycofany (a pasyw będzie leczył pewnie o g*wnianą ilość), to też, trzeba będzie rushować vampirica


5 per attack czyli gdzieś tyle co w early z 3% lifesteala

#24 orbitFTW

orbitFTW
  • Użytkownik
  • 273 postów
  • Dołączył: 16 Jul 2011

Napisano 17 November 2012 - 16:40

cryt gp wraca do łask <3
Dołączona grafika
,,Takie tam, z nudów"

#25 JamarDracken

JamarDracken
  • Użytkownik
  • 116 postów
  • Dołączył: 17 Mar 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:42



Najz. cos mi mowi ze na topa bedzie sie bralo to +5golda .Tam wymiany i harras to norma wiec duzo golda wleci.


Ta, 17 punktów w utility i mamy przegranego topa. No ale przynajmniej więcej golda będzie.

Jeżeli mamy więcej golda to chyba go wygraliśmy??
Ale, co ja tam wiem...


No przegrywając każdą wymianę nafarmimy się na całą grę. Ale może jakiś top się wypowie czy mu się opłaca wrzucać 17 pkt w większości bezużyteczne drzewko. Ja gram głównie na midzie to mnie ten problem i tak nie dotyczy.

#26 Berbel

Berbel

    berbelator

  • Zasłużony
  • 627 postów
  • Dołączył: 18 Aug 2010

Napisano 17 November 2012 - 16:42



Głupio że lifesteal i spellvamp przeniesione do utility tree i to dosyć wysoko. ;[


+1 słabo będzie z sustainem, lifesteal z doranów wycofany (a pasyw będzie leczył pewnie o g*wnianą ilość), to też, trzeba będzie rushować vampirica


5 per attack czyli gdzieś tyle co w early z 3% lifesteala


Dzisiaj kolega to wyliczał. Potrzeba z tego co mi powiedzial 165 AD by te 3% dorana dawaly wiecej niz nowy Doran Blade, wiec w early zdecydowanie lepszy nowy doran ;)

Support Ponad Wszystko! <3


Dołączona grafika


#27 szynekx

szynekx
  • Zbanowany
  • 469 postów
  • Dołączył: 30 Apr 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:44

a to będzie unique passive?

#28 RivinG

RivinG

    Best Fizzy

  • Użytkownik
  • 1830 postów
  • Dołączył: 15 Dec 2010

Napisano 17 November 2012 - 16:47

"Tenacious: zmniejsza czas trwania efektów kontroli tłumu o 5/10/5%" chyba błąd tak ;d ?

#29 Lifu

Lifu
  • Użytkownik
  • 263 postów
  • Dołączył: 27 Apr 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:48

a to będzie unique passive?


Jeśli tak to dorany będą uselles.

#30 jPaolo

jPaolo
  • Użytkownik
  • 3330 postów
  • Dołączył: 08 Jun 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:51

To nie jest unique passive. Dorany wciąż się stackują, tylko że sens tego trochę mniejszy.

Dołączona grafika


#31 Dr Martens

Dr Martens

    KEEP ON SKANKING!

  • Zasłużony
  • 429 postów
  • Dołączył: 03 Jun 2012

Napisano 17 November 2012 - 16:59

zastanawia mnie pakowanie punkcika w 'spellsword' w masterkach dla apc..
posiadając w tym momencie 32 ap (w moim przypadku) przy starcie gry, zadajemy 'aż' 1,6 dmg więcej z autohita.
Za to w late game posiadając około ~700ap, do naszego autoataku dostajemy boosta 35 dmg.. (alright magic dmg)
według Was opłaca się dodawać ten punkcik w ową masterkę?

#32 Assix

Assix
  • Użytkownik
  • 40 postów
  • Dołączył: 19 Jun 2012

Napisano 17 November 2012 - 17:02

@up oczywiście zawsze to szansa, że po naszym hicie nie zostanie komuś 5-10 hp

#33 ecchito

ecchito

    Ore-sama

  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Dołączył: 15 Dec 2010

Napisano 17 November 2012 - 17:07

Random crity wracają a GP już świętuje :D
Dołączona grafika

#34 Tizio

Tizio
  • Użytkownik
  • 275 postów
  • Dołączył: 09 Jul 2011

Napisano 17 November 2012 - 17:09

A to nie miało być crit dmg?

#35 Hansmith

Hansmith

    The Sealed King

  • Użytkownik
  • 149 postów
  • Dołączył: 22 Jun 2012

Napisano 17 November 2012 - 17:11

Szkoda, że ten Pickpocket jest tak wysoko. Gdyby był niżej to Gangplankowi opłacałoby się dodatkowo harrasować wroga.

Dołączona grafika


#36 Przegięty

Przegięty
  • Użytkownik
  • 99 postów
  • Dołączył: 21 May 2011

Napisano 17 November 2012 - 17:22

@up błąd w tłumaczeniu, w oryginale jest "Lethality: + 2.5/5% Critical Strike Damage (5%/10% for melee champs)"
Miłego dnia :)

#37 Kosmitek

Kosmitek

    UFOk

  • Użytkownik
  • 910 postów
  • Dołączył: 27 Jul 2011

Napisano 17 November 2012 - 18:09


Najz. cos mi mowi ze na topa bedzie sie bralo to +5golda .Tam wymiany i harras to norma wiec duzo golda wleci.


Ta, 17 punktów w utility i mamy przegranego topa. No ale przynajmniej więcej golda będzie.


Mysle ze nie beda to zmarnowane pkty przed 17nastka. Spellvamp + lifesteal - sustain . 3% mov speeda tez dobra .Mp regen na wszelkiego rodzaju gangplanki i yoricki bedzie jak najbardziej dobry.Mozna greeda wziasc ktory tez przyspieszy farme. Welth zeby dokupic dodatkowie 2 potki do doriana.5% Expa tez nie jest zle. Drzewko utility wbrew pozorom nadaje sie na topa.


zastanawia mnie pakowanie punkcika w 'spellsword' w masterkach dla apc..
posiadając w tym momencie 32 ap (w moim przypadku) przy starcie gry, zadajemy 'aż' 1,6 dmg więcej z autohita.
Za to w late game posiadając około ~700ap, do naszego autoataku dostajemy boosta 35 dmg.. (alright magic dmg)
według Was opłaca się dodawać ten punkcik w ową masterkę?


Oriannie ulepszy to passyva a kassadinowi dodatkowe 5%ap do autoattacku po buffie E spella da nienornalny jak na apc dmg z lapy.
Dołączona grafika

#38 mordaler

mordaler

    Człowiek Brąz

  • Użytkownik
  • 357 postów
  • Dołączył: 26 Mar 2012

Napisano 17 November 2012 - 18:15

Gp 0/13/17 pod offa z krytami z dupy na topa?

#39 Kosmitek

Kosmitek

    UFOk

  • Użytkownik
  • 910 postów
  • Dołączył: 27 Jul 2011

Napisano 17 November 2012 - 18:20

Dobra poczekamy do 3 sezonu i jak nie zapomne wezme utility+def na topa oraz pokaze wam screeny z gry. Narazie to czyste gdybanki z mojej strony.
Dołączona grafika

#40 Gryffin

Gryffin
  • Użytkownik
  • 42 postów
  • Dołączył: 17 Nov 2012

Napisano 17 November 2012 - 18:22

Bo przecież jedyny odpowiedni zestaw masterek na wszystko prócz supporta i tanka to 30/0.
Ciekawie, ciekawie, nie powiem, GJ riot. Teraz przebudowa wszystkich poradników. ;f

#41 Lupusisko

Lupusisko
  • Użytkownik
  • 271 postów
  • Dołączył: 08 Mar 2012

Napisano 17 November 2012 - 18:56

Tenacious: zmniejsza czas trwania efektów kontroli tłumu o 5/10/5%


To po co brać trzeci punkt skoro osłabia działanie drugiego? ;p


Summoner's Resolve: zwiększa czas trwania redukcji CC Oczyszczenia o 1s., Uzdrowienie uzdrawia o 5 HP więcej za każdy poziom bohatera, +10 złota za użycie Porażenia, zwiększa tarczę Bariery o 20


Chwilowo nie mogę się zalogować na PBE, ale czy ta masterka nie dawała przy barierze +20 armora?

+nie jestem pewien co do jej działania przy healu.
Deja poo : The feeling that you've heard this crap before

"Be the change you want to see in the LoL"


#42 YenneferPL

YenneferPL
  • Użytkownik
  • 23 postów
  • Dołączył: 23 Jun 2011

Napisano 17 November 2012 - 20:07

jak dla mnie mega zmiana!
Nowe mastery są świetne.
Dołączona grafika

#43 Jaquan

Jaquan
  • Użytkownik
  • 99 postów
  • Dołączył: 08 Jan 2012

Napisano 18 November 2012 - 09:39

Pickpocket sprawdza się słabo gdy gramy Melee supportem. 5 Golda co nieokreśloną ilość czasu to słaby dodatek do Golda. Zwłaszcza jeśli przeciwnik jest ostrożny a nasze interakcje z nim ograniczają się do krótkich burstów raz na jakiś czas. O wiele lepiej wypada na supportach zasięgowych. Denerwuje mnie za to ogólna zmiana w utility. Klasyczny MS przeszedł na dół (o 1% więcej niż dawniej) ale całkiem użyteczny initiator (mówię tu o tanky Melee jak Leona czy Taric) przeszedł na słabszą masterkę działającą tylko poza walką (czyli nie działającą w trakcie pogoni i ucieczki po otrzymaniu dmg). Ciasteczko i ward wydają się mało praktyczne. Denerwuje też przeniesienie CD na SS do górnych warstw utility (AP carry się ucieszą). Zmiany w defensywie zupełnie wykluczyły skorzystanie z zestawu 0/15/15 ale też zmniejszyły też ogólną wytrzymałość supportów (nie tylko zabierając cały jeden punkt ale również osłabiając setup 0/9/21 przez przeniesienie masterek dających ressy do drugiego rzędu (co uniemożliwia wzięcie obu przy w/w setupie). Ciasteczko i Ward nadal nie mają nic co mogłoby wykluczyć odpowiadające im masterki. Zmiany w tierach też utrudniają zadanie. MS na tym samym poziomie co mana reg zaś drugi tier niekoniecznie posiadał coś naprawdę ważnego. Ogólnie nie jest to jakaś zmiana ułatwiająca życie supporta
Dołączona grafika

#44 SwisteQ

SwisteQ
  • Użytkownik
  • 537 postów
  • Dołączył: 24 Apr 2010

Napisano 18 November 2012 - 11:54

Ciekawe zmiany, supporty będą mieć dużo w utility ;)






BTW I TAK TO NIC DO GRY NIE WNIESIE ;DDDDDDDDDDDD

#45 DK CROSS

DK CROSS
  • Użytkownik
  • 534 postów
  • Dołączył: 22 Dec 2010

Napisano 18 November 2012 - 12:06

Ciekawe zmiany, supporty będą mieć dużo w utility ;)






BTW I TAK TO NIC DO GRY NIE WNIESIE ;DDDDDDDDDDDD


właśnie mnie to też by nie zdziwiło ^^

#46 KubekPoColi

KubekPoColi
  • Użytkownik
  • 41 postów
  • Dołączył: 16 Sep 2012

Napisano 18 November 2012 - 12:17

Btw. junglerzy tez się ucieszą. 3% MS? To są dwa duże qwinty. Jakby nie patrzeć zaczynanie bez butów nie będzie aż takim dużym ploblemem , bo z samych runek mamy 4,5% MS + 3% MS = 7,5% MS To jednak jest dość dużo.

"Greed: +0.5/1/1.5/2 generacji złota na 10s." Znowu dodatek równy dwóm quintom na golda :)

Bo lepiej grać cycatymi panienkami/napakowanymi facetami niż brzydkim trollem :<<


#47 Jaquan

Jaquan
  • Użytkownik
  • 99 postów
  • Dołączył: 08 Jan 2012

Napisano 18 November 2012 - 13:03

3% MS masz jako 21 punkt w utility. Junglerzy schodzą tak nisko? Bo Ten z tieru 1 działa słabiej.
Dołączona grafika

#48 Żaberzwłok

Żaberzwłok

    Żabcia

  • Zbanowany
  • 2311 postów
  • Dołączył: 25 Aug 2010

Napisano 18 November 2012 - 13:16

Um, jakieś lipne są te specjalizacje.
Właśnie na PBE układam sobie all na nowo... Najpierw dla AD Carry. Dałam więc 22 punkty w czerwone drzewko i... Nie wiem co zrobić z resztą. Reszta drzewek ma totalnie nieprzydatne rzeczy dla AD Carrego... W końcu zrobiłam 25/0/5 co raczej uważam za średni pomysł, ale serio nie szło gdzie wsadzić tych punktów... Analogicznie z calutką resztą, tylko dla Supporta i Tanka idzie coś normalnego ułożyć.
Spoiler

#49 jPaolo

jPaolo
  • Użytkownik
  • 3330 postów
  • Dołączył: 08 Jun 2012

Napisano 18 November 2012 - 14:36

Może to specjalnie? Riot może chce osłabić innych, tak by suppy i auratanki dostały pośredniego buffa?
Nie.
Inaczej by nie zwalił buildu supportom.

/ciach

Kliknąć zieloną strzałkę.

Dołączona grafika


#50 Limp

Limp
  • Użytkownik
  • 414 postów
  • Dołączył: 06 Aug 2010

Napisano 18 November 2012 - 16:09

Dostaję konwulsji. Od wczoraj wyliczam efektywną wartość nowych itemów, a teraz ta ściana znaczków...
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych