Odpowiedz 
Problem z Logowaniem do gry
edosia Offline
Killing Spree
*

Liczba postów: 34
Dołączył: Apr 2011
Lokalizacja: EU


Post: #1
Problem z Logowaniem do gry
Witam, mam problem gdyż jak wpisuje pasy i biorę zaloguj to pisze
-Serwer aktualnie zajęty lub
-Logowanie nie powiodło się z nieznanych przyczyn, aby uzyskać więcej informacji skontaktuj sie z supportem.

Takie mam właśnie komunikaty jak chce się zalogować, wiem że to jest dlatego bo jest za dużo ludzi ale moi koledzy normalnie wchodzą do gry i wychodzą, tylko ja tak mam, że taki błąd jest i zawsze tak od 17:00 mam taki problem...

Może wiecie dlaczego tak mam ?

Nick - SirMamut
LVL - 30 / 30
Server - EU East
ilośc dni gry w LoL'a - 750 +


Szukam dobrego Teamu. Jestem Solo Toperem Gold 4/3
05-02-2012 17:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DivX Offline
Rampage
**

Liczba postów: 124
Dołączył: Aug 2010


Post: #2
RE: Problem z Logowaniem do gry
Też miałem taki problem. W moim przypadku pomogło włączenie przeglądarki explorer i ustawienie jej w tryb online, ponieważ jakimś cudem zrobiło się off :P
05-02-2012 17:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
edosia Offline
Killing Spree
*

Liczba postów: 34
Dołączył: Apr 2011
Lokalizacja: EU


Post: #3
RE: Problem z Logowaniem do gry
Ale jak ustawić IE w tryb online?

Nick - SirMamut
LVL - 30 / 30
Server - EU East
ilośc dni gry w LoL'a - 750 +


Szukam dobrego Teamu. Jestem Solo Toperem Gold 4/3
05-02-2012 17:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
QuarioX Offline
Fan Lolitek
*****

Liczba postów: 869
Dołączył: May 2011
Lokalizacja: Zduńska Wola

#1 miejsce w I Turnieju Curvefever


Post: #4
RE: Problem z Logowaniem do gry
Chwila zara ci pomoge =d

ed.
I'm very sorry to hear that you are unable to login. This may be an issue relating to your computer's ability to accept the security certificates from our login server. Our Client relies on Internet Explorer for a great deal of information, regardless of your default Browser, so be sure to make all suggested changes in Internet Explorer.

Before attempting the troubleshooting steps below, please perform the following two steps:

1) Visit the site associated with your region and let me know what error message you receive (if any):
EUW: https://lq.eu.lol.riotgames.com/login-queue/
EUNE: https://lq.eun1.lol.riotgames.com/login-queue/
NA: https://lq.na1.lol.riotgames.com/login-queue/

2) Next try logging into this test account (Note: This account is frequently reset and all content deleted. Use it only for testing purposes):

Username: BrentTest
password: brent1
What does it say the summoner name is when you log in? Is this the server you were attempting to access?

If you're logging into the correct server and there were no errors on the website, proceed to the following troubleshooting steps:

1) Make sure your windows clock is synced:
http://www.howtogeek.com/howto/windows-v...nd-prompt/
*If you have problems syncing try setting your clock manually as close as possible to the proper time zone and time.

2) Make sure your Internet Explorer Options are properly configured (Updating to IE9 and running the Microsoft fixit file are the most common fixes from that guide):
http://support.leagueoflegends.com/entri...leshooting

3) Turn off Certificates in IE, IE Options > Advanced > Restore Advanced Settings, IE Options > Advanced > Uncheck "Check for server certificate authentication"
If you have a more updated version of Internet Explorer you may have to uncheck these settings instead:
"Check for server certificate revocation"
"Check for publisher's certificate revocation"
"Warn about certificate address mismatch"

4) Disable Peer to Peer transfers from the Gear menu in the top right corner of the Patcher

5) Uninstall Pando Media Booster

6) Verify that Internet Explorer is not set to Offline Mode (You can check this through the File menu in IE)

If your issue still persists after all these steps, another process may be interfering with the smooth operation of League of Legends. Can you please take the time to provide me with a list of your running processes? We have a detailed guide explaining the process here:
http://support.leagueoflegends.com/entri...ocess-list

Prosze

[Obrazek: 7VMkD.gif]

"Każdy nosi w sercu swoje własne majtki" ~Hata Kousaku
MyAnimeList
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2012 17:16 przez QuarioX.)
05-02-2012 17:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
edosia Offline
Killing Spree
*

Liczba postów: 34
Dołączył: Apr 2011
Lokalizacja: EU


Post: #5
RE: Problem z Logowaniem do gry
ok dzięki, może jakoś ogarnę...

Nick - SirMamut
LVL - 30 / 30
Server - EU East
ilośc dni gry w LoL'a - 750 +


Szukam dobrego Teamu. Jestem Solo Toperem Gold 4/3
05-02-2012 17:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości