Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heimerdinger - Patch notes
Bot Offline
Perfect

Liczba postów: 431
Dołączył: Dec 2012
Lokalizacja: SkyNet


Post: #1
Heimerdinger - Patch notes
Dyskusje na temat wszelkich zmian dotyczących postaci zarówno bezpośrednio (nerfy/buffy/reworki), jak i niebezpośrednio (zmiany itemów/gry).
07-03-2013 10:33
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sathrovarr Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 828
Dołączył: Aug 2012


Post: #2
RE: Heimerdinger - Patch notes
Spoiler reworka
Spoiler:


Widać tutaj, że Heimer ma trzy turrety(miodzio) oraz nowy skill- jakiś "mroźny" skillshot.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-05-2013 22:09 przez Sathrovarr.)
22-05-2013 22:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
cihy Offline
Legendary
******

Liczba postów: 1,107
Dołączył: Jan 2013
East: cihy Obserwuj grę


Post: #3
RE: Heimerdinger - Patch notes
Myślę, że to poprostu będzie zamiast Granata, który i tak był usless, jeżeli nie było stuna lub sensownego slowa. Wydaje się być ciekawe i bardziej użyteczne. Widać, że będzie skillshot wektorowy(jak laser Vikrota i ult Rumble), więc można robić fajny poke. Trzy turrety - spoko, ale znając życie będą znerfione tak, że jednym nic się nie wyciśnie. Na rework czekam z niecierpliwością.

[Obrazek: 33cbde8486.png]
22-05-2013 22:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Sathrovarr Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 828
Dołączył: Aug 2012


Post: #4
RE: Heimerdinger - Patch notes
Po wnikliwszej analizie skillshota jest to skill(zmodyfikowany aa?) turrecika. Zapewne coś w stylu "co x strzałów następny będzie skillshotem".
23-05-2013 12:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
asterias Offline
Wiecznie Głodny
****

Liczba postów: 482
Dołączył: Jul 2011
Lokalizacja: NKŁ
East: Devil9393 Obserwuj grę


Post: #5
RE: Heimerdinger - Patch notes
Dobrze by było gdyby turrety nie umierały razem z nami ^^.

[Obrazek: 2wmgbb4.png]
HGH Frost Devil - LoL Asterias999 - DoC
23-05-2013 13:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Żywy Offline
Legendary
******

Liczba postów: 1,501
Dołączył: Feb 2013


Post: #6
RE: Heimerdinger - Patch notes
Doklanie, taki np. Teemo po smierci dalej zostawia pierdyliard grzybkow, a Heimer, ktorego dzialka to jakies 80-90% DMGu nie dosc, ze moze miec tylko dwa, to jeszcze padaja razem z nim... IMO nic i tak nie wyjdzie z tego reworka, jego mechanika po prostu nie sprzyja mapie SR, zapewne skonczy sie tak, jak z Eve, Twitchem czy Karma, czyli dalej bedzie slaby a w zamian zrobia z niego kupe na ARAMach i Dominionie, gdzie jest topowym pickiem. Takze juz zapobiegawczo powiem - GJ Riot.

Cała prawda o forum:
(14-05-2013 16:05)Osobliwy napisał(a):  [...] tu nie ma co dyskutować na tematy inne niż Farmer's Rift, Topka i Meta.
Cała prawda o twoim Elo/Dywizji:
(25-05-2013 08:37)Nors napisał(a):  A ty gdzie jesteś? Poza tym co z tego? Osiągniesz coś w tej grze? Nie, więc po co ta gadka...
23-05-2013 13:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kosiark0nator Niedostępny
Legendary
******

Liczba postów: 2,457
Dołączył: Mar 2012
Lokalizacja: Police
East: C9 Nepgear Obserwuj grę
West: NA>EU Obserwuj grę
NA: arturekczek Obserwuj grę

Alliance Fan Gambit Gaming Fan Cloud 9 Fan Taipei Assassins Fan


Post: #7
RE: Heimerdinger - Patch notes
(22-05-2013 22:16)SilentlyPL napisał(a):  Myślę, że to poprostu będzie zamiast Granata, który i tak był usless, jeżeli nie było stuna lub sensownego slowa. Wydaje się być ciekawe i bardziej użyteczne. Widać, że będzie skillshot wektorowy(jak laser Vikrota i ult Rumble), więc można robić fajny poke. Trzy turrety - spoko, ale znając życie będą znerfione tak, że jednym nic się nie wyciśnie. Na rework czekam z niecierpliwością.

Na tym filmie widać jak heimer używa granata jak się kennen w niego wbija więc raczej nie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-05-2013 00:02 przez Kosiark0nator.)
25-05-2013 00:02
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ziomalista555 Offline
Killing Spree
*

Liczba postów: 12
Dołączył: Sep 2011


Post: #8
RE: Heimerdinger - Patch notes
http://www.youtube.com/watch?v=Rn9DUk9t3PI tutaj wszystko ładnie widać.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2013 20:57 przez ziomalista555.)
11-10-2013 20:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ZiomasZ Offline
Legendary
******

Liczba postów: 2,158
Dołączył: Mar 2011


Post: #9
RE: Heimerdinger - Patch notes
(23-05-2013 13:32)Żywy napisał(a):  Doklanie, taki np. Teemo po smierci dalej zostawia pierdyliard grzybkow, a Heimer, ktorego dzialka to jakies 80-90% DMGu nie dosc, ze moze miec tylko dwa, to jeszcze padaja razem z nim... IMO nic i tak nie wyjdzie z tego reworka, jego mechanika po prostu nie sprzyja mapie SR, zapewne skonczy sie tak, jak z Eve, Twitchem czy Karma, czyli dalej bedzie slaby a w zamian zrobia z niego kupe na ARAMach i Dominionie, gdzie jest topowym pickiem. Takze juz zapobiegawczo powiem - GJ Riot.

Mówicie o takiej Cass, że jest overmeta, bo sami mobilni championi itd, a tutaj chcą zrobić stacjonarnego heimera na mida ? Na pewno nie na SR.

[Obrazek: ziomaszx_eune_8_0_logo.png]
11-10-2013 21:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bayonetta Offline
Legendary
******

Liczba postów: 1,307
Dołączył: Sep 2010
Lokalizacja: madagaskar


Post: #10
RE: Heimerdinger - Patch notes
GZ riot kolejny champion dolaczy do shit-mid karma .
z dobregi ktory wymagal skila robia "cos" co ma afk stac na srodku lini ...
teraz on od towera nie odejdzie :(
ult beznadzieje .... tylko z granatem sens uzycia ;

jedynie ten specjalny strzal armatek podoba mi sie reszta nerf ;

Spoiler:
[Obrazek: OP-jungle_enqswpa.png]
"Buffowanie jednego prowadzi do buffowania wszystkiego wokół. Nerfy wprowadzają ład i porządek. Nerf dobrem ogółu."
~ RIOT
11-10-2013 23:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GGunslinger Offline
Swiggity Swooty
*******

Liczba postów: 4,702
Dołączył: Apr 2011
Lokalizacja: Morąg
East: GGunslinger Obserwuj grę

Ambasador Forum Awards 2013 - 4. Najbardziej pomocny użytkownik Forum Awards 2013 - 5. Najbardziej kulturalny użytkownik Forum Awards 2013 - 19. Najlepszy ambasador


Post: #11
RE: Heimerdinger - Patch notes
(11-10-2013 23:21)Bayonetta napisał(a):  GZ riot kolejny champion dolaczy do shit-mid karma .
z dobregi ktory wymagal skila robia "cos" co ma afk stac na srodku lini ...
teraz on od towera nie odejdzie :(
ult beznadzieje .... tylko z granatem sens uzycia ;

jedynie ten specjalny strzal armatek podoba mi sie reszta nerf ;

Karma jest dobrym miderem, a obecny Heimer wymaga tak dużo skilla, że nie ma sensu nim grać. Po co, skoro masz Lissandrę, również wchodzącą często w zwarcie, a potrafiącą przeżyć dzięki darmowej Zhonyi? Po co, skoro masz Karmę, która w zwarciu o wiele lepiej sobie radzi dzięki potężniejszym bonusom? Po co, skoro masz Annie, której pet się porusza, ogłusza przy aktywacji i jest potężnym dotem? Po co brać Heimerdingera, skoro wspomniane wyżej postacie oprócz tego, że są łatwiejsze, robią zwyczajnie więcej?

Rakiety Heimerdingera będą robiły maksymalnie 325+0,7875*AP (w przybliżeniu 0,8) bez ulti. Dodatkowo możesz nimi CELOWAĆ. Dzięki temu walnięcie kilkoma rakietkami nie powinno być problemem. Ult zwiększa obrażenia i jeszcze robi z jednej fali 4 fale. Rzeczywiście, beznadzieja.
Wzmocniona wieżyczka, która zadaje 130+0,33*AP obrażeń zwykłym atakiem. Dodatkowo wali to wzmocnionym atakiem maksymalnie dwa razy na czas trwania z odpowiednim cdr. Obrażenia wzmocnionego ataku? 375+0,8*AP. Wypada jeszcze wspomnieć, że ataki wieżyczki są obszarowe.
Granatu chyba nie muszę wyjaśniać, sam zauważasz, że wzmocnienie jest dobre.

Come on Mr. Marston, moral degeneracy waits for no man.
- Edgar Ross (Red Dead Redemption)
I came here to kickass and drink estus and I'm all out of estus!
- Chosen Undead (Dark Souls)
12-10-2013 00:26
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #12
RE: Heimerdinger - Patch notes
Pasyw - Dobrze ze zostawili taki jaki byl, mi sie on bardzo podobal, dawal przyzwoity sutain na lini.
Wiezyczki - TU riot zjebal sprawe, najwiekszym problemem heimera byla ogromna squishowatosc wiezyczek a wiezyczki jak squishy byly tak samo teraz sa, chociaz 3 wiezyczki na +
Rakietki - Nic dodać nic ująć, dobra zmiana.
Granat - Tu troche bieda, usuniecie tego blinda nie podoba mi się. Przynajmniej jest jakiś tam slow, oraz zwiekszona szybkosc granatu. A chyba riot sie skapnal ze ma 300 bazowego na 5 lvlu granata i niepotrzebnie obnizyli.
Ult:
Turrecik- spoko sprawa ale niech cos zrobia z squishowatoscia wiezyczek
Rakiety - cudeńko
Granat - sam nie wiem co otym sadzic


REwork nawet dobrze wyszedl ale wiezyczki wymagaja buffa do ich tankowatosci...nie wiem jakies armory i mresy skalujace sie z AP Heimera i zmniejszony dmg od obrazen obszarowych.
18-10-2013 16:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Pan_QQ Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 963
Dołączył: Oct 2013
East: Samozwańczy Obserwuj grę
West: Ambasador Obserwuj grę
NA: "EloHell" Obserwuj grę


Post: #13
RE: Heimerdinger - Patch notes
Wieżyczki niech nie znikają and welcome back Heimy!

[Obrazek: image.php?id=7129]
18-10-2013 16:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #14
RE: Heimerdinger - Patch notes
Nie, to ze znikaniem wiezyczek to nie jest zaden mankament, ba nawet PLUS, to co mi sie spodobalo to to ze wiezyczki po zgonie Heimera stoja jeszcze przez te kilka sekund.
18-10-2013 17:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kosmitek Offline
UFOk
******

Liczba postów: 1,000
Dołączył: Jul 2011

Team Dignitas Fan


Post: #15
RE: Heimerdinger - Patch notes
Perfect :) Pierwsza gra na mapce 3v3 (mało czasu). R+W+Dfg sieje pogrom :D

SOLO ubilem 3 osoby --> Wbija we mnie panth, nidale i Jinx , ja mialem 3 wierzyczki + postawilem z ulta i rabadon (kolo 12 poziomu). GG WP triple kill choć Jinx trzeba bylo kawalek scigac i dobic z dfg + W.

E tez sie przydaje choć teraz jest bardzo malutknie i (przynajmniej mi) ciezko trafic.

Rework na + :)

[Obrazek: Beiastor_eune_7_3_nozg.png]
30-10-2013 06:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Mafieusz Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 752
Dołączył: Oct 2011

Gambit Gaming Fan SKT T1 K Fan


Post: #16
RE: Heimerdinger - Patch notes
Super mocny, stawiasz 3 wieżyczki i dominujesz linie po całości :D masakra, super się nim gra
30-10-2013 09:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
amadiasz Offline
Rampage
**

Liczba postów: 91
Dołączył: Jul 2011


Post: #17
RE: Heimerdinger - Patch notes
Na bank będzie nerf, heimer solo triple robi z zonhya`s hourglass włączonym.
30-10-2013 10:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
peja Offline
Banned

Liczba postów: 705
Dołączył: Feb 2012


Post: #18
RE: Heimerdinger - Patch notes
nadal useless
30-10-2013 10:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kofeinowy Offline
Dominating
****

Liczba postów: 304
Dołączył: Aug 2010


Post: #19
RE: Heimerdinger - Patch notes
(30-10-2013 10:18)amadiasz napisał(a):  Na bank będzie nerf, heimer solo triple robi z zonhya`s hourglass włączonym.

Przed zmianami: Gófffno, dajcie mu baffa bo nyc nie robi!"

Po zmianach: "O jezu, alee OPPPP, nerf bo nie moge z nim wygrać (to nic ze gram jak noga i wchodze prosto w wieżyczki to nic)"
30-10-2013 10:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
bold Offline
Dominating
****

Liczba postów: 311
Dołączył: Aug 2010


Post: #20
RE: Heimerdinger - Patch notes
Bardzo mi się podobają zmiany w nim :) Wreszcie będzie można nim normalnie grać.

[Obrazek: Asteos_eune_53_5_nozg.png]
30-10-2013 10:40
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
CeEmBe Offline
Legendary
******

Liczba postów: 1,740
Dołączył: Dec 2012


Post: #21
RE: Heimerdinger - Patch notes
Ciekawe kiedy ujrzymy support heimy

WaFen napisał(a):Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.
Wygrał
30-10-2013 11:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TheAvalanche Offline
Unstoppable
***

Liczba postów: 226
Dołączył: Apr 2013

Mineski Fan


Post: #22
RE: Heimerdinger - Patch notes
na jakim wy poziomie gracie? teraz zrobil sie wysyp heimerow. dzis gralem na niego na poziomie plat 2/3 i zadnego problemu nie mialem. ogolnie wydaje mi sie ze nadal kupa.
42987927 buffow dostanie ale to wciaz heimer xd

[Obrazek: TheAvalanche88_eune_50_2_nozg.png]
30-10-2013 13:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #23
RE: Heimerdinger - Patch notes
To jest to samo tylko ze znerfionym granatem, i jakimis pierdziawkami na wiezyczkach. No dobra rakietki jedyna pozytywna zmiana.
Dopoki nie zrobia tych turrecikow znacznie tankowniejszych(teraz sa jeszcze bardziej squishy) będzie syfem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2013 13:53 przez Bagienny Golem.)
30-10-2013 13:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
hardluckk Offline
Trochę rasista i może faszysta
******

Liczba postów: 1,212
Dołączył: Aug 2012


Post: #24
RE: Heimerdinger - Patch notes
Dla mnie to oni go znerfili, ale muszę sam go jeszcze przetestować kilka razy zanim w 100% będę pewien.

(23-09-2013 17:57)XTC napisał(a):  fizz tez wymaga ogrania, ale nie az tyle co talon
30-10-2013 14:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
CeEmBe Offline
Legendary
******

Liczba postów: 1,740
Dołączył: Dec 2012


Post: #25
RE: Heimerdinger - Patch notes
Ja widziałem jak tyrają nim już na dość wysokim elo więc nie wiem czy kupa. Wada że to dalej niemobilny klocek, ale dmg poszło do przodu.

WaFen napisał(a):Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.
Wygrał
30-10-2013 14:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #26
RE: Heimerdinger - Patch notes
No bo taka jest prawda, wieżyczki sa jeszcze bardziej squishy niz wczesniej, ten rework to katastrofa jak w przypadku olafa.
30-10-2013 14:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #27
RE: Heimerdinger - Patch notes
A ja wiem, że kupa. Ludzie myslacy beda niszczyc wiezyczki ktore postawi heimer a zwlaszcza teraz jak sa strasznie squishy beda niszczone nawet przez przypadek.
30-10-2013 14:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
CeEmBe Offline
Legendary
******

Liczba postów: 1,740
Dołączył: Dec 2012


Post: #28
RE: Heimerdinger - Patch notes
Można na to różnie patrzeć - bo teraz zamiast jednej armatki w sumie też słabej na 1 lvl ma 3, trochę dmg robią nawet jeśli mają wytrzymałość miniona. Granat może i trochę słabiej bije ale za to 100 razy łatwiej nim trafić, rakietki sam mówisz że są spoko, a ult w porównaniu z wcześniejszym shitem to bajka. DFG + ultowe rakietki i składasz każdego na skilla, turrety bronią Cię przed skillshotami m. in. Lee Sina, Dzidale itp, no a jako support ult + granat w teamfighcie wydaje się ciekawą opcją. Nie grałem nim zbytnio z ludźmi jeszcze ale myślę że teraz jest co najmniej "viable" w przeciwieństwie do tego czym był wcześniej bo całego bursta można było wywalić w moby.

WaFen napisał(a):Masz tak perfidny ton głosy jak jakiś skretyniały gimbus.
Wygrał
30-10-2013 14:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #29
RE: Heimerdinger - Patch notes
W sumie to cofam to co powiedziale, zagralem sobie normala dla testu i przyznam ze jestem pozytywnie zaskoczony, jakos ten dmg na granacie nie boli. Rakietki to cudeńko.


Jedyne czego do raju mi potrzebne to tankowatość wieżyczek.
30-10-2013 15:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
jPaolo Offline
Legendary
******

Liczba postów: 4,554
Dołączył: Jun 2012


Post: #30
RE: Heimerdinger - Patch notes
Wieżyczki specjalnie znerfiono, by w teamfightach ludzie skupiali się na reszcie skilli.

[Obrazek: I6EJqDv.png]
30-10-2013 16:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MaxBluè Offline
Dominating
****

Liczba postów: 433
Dołączył: Sep 2012
Lokalizacja: Miedzna Drewniana
East: MaxBluè Obserwuj grę


Post: #31
RE: Heimerdinger - Patch notes
Postać spoko po reworku,dobrze że turrety nie działają już jak się jest gdzieś daleko,bo pushowałyby linię i traciłoby się sporo minionów. Rakietki cudowne,zaś granat dupy nie urywa,ale ten odpijający się jest całkiem wporzo w teamfightach. Ogólnie rework na plus,ale czuję nerfa na dmg z wieżyczek,a buffa d ich tankowatości.

[Obrazek: oIvDKLW.png]
"Czasem warto zmienić się, by jakim jest się pozostać!"-Trzeci wymiar
"Audi multa, loquere pauca"-Nigdy nie usłucham (:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić, i pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć"-Ernest Hemingway
30-10-2013 16:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Cahir Highwind Offline
Legendary
******

Liczba postów: 1,095
Dołączył: Feb 2011
Lokalizacja: S-rz
East: Cahir Highwind Obserwuj grę

Fnatic Fan Gambit Gaming Fan Millenium Fan


Post: #32
RE: Heimerdinger - Patch notes
Hmm, wieżyczki obecnie 2x do krzaków i jedna na linii, czy wszystko na linie i instapush?

Spoiler:

Queady napisał(a):Witam kolega mi napisał że stworzył konto i kupił sobie katarine i ma red card katarine którą grał ze mną chociaż to konto stworzył kiedy ona już nie była dostępna i powiediał mi że to jakiś bug ale mi nie powie jaki może mi ktoś powiedzięc jak ja dostać
Z serii "Zdesperowani pro plejerzy chcą szpanować skinami"

30-10-2013 16:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Traxus Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 764
Dołączył: Jul 2013


Post: #33
RE: Heimerdinger - Patch notes
Dzisiaj heimer w moim teamie 1/13 chyba trzeba banować żeby nikt z teamu tego nie brał.
30-10-2013 16:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
xKoziou Offline
Czerwony Ranger
*****

Liczba postów: 987
Dołączył: Sep 2012


Post: #34
RE: Heimerdinger - Patch notes
co maxujecie? i jaki build?
30-10-2013 17:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #35
RE: Heimerdinger - Patch notes
@Traxus
Pewnie ten heimer to jakiś wanna be oldsqlheimer player ktory nigdy heimera nie ruszal i gra bo rework.
30-10-2013 17:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lubieepomidory Offline
Unstoppable
***

Liczba postów: 241
Dołączył: Feb 2013


Post: #36
RE: Heimerdinger - Patch notes
maxujecie q, czy w?

[Obrazek: Random soloq guy_euw_119_3_nozg.png]
30-10-2013 17:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
YummyJellyTime Offline
Legendary
******

Liczba postów: 2,576
Dołączył: Feb 2012
West: YummyJelly Obserwuj grę


Post: #37
RE: Heimerdinger - Patch notes
r->q->w->e

Btw. Jeśli uważacie, że ten rework jest zły, przeczytajcie jeszcze raz opis skilli.

Wieżyczki są sporo lepsze niż były. W jakoś średnio mi się podoba. E świetny range spell ze slowem i stunem. A jego ult jest totalnie broken... Na 11 lvlu heimer z ult + w potrafi sieknąć ponad 1k ^^

[Obrazek: dzzams.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2013 20:54 przez YummyJellyTime.)
30-10-2013 20:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #38
RE: Heimerdinger - Patch notes
Lepsze pod względem dmg i ilości to racja, ale około 600 hp i jakieś 20 armora i magic resista to żart , padają na random aoe spella/ 1 hit adc.
30-10-2013 21:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
zielonek545 Offline
Zabójca Sesji
******

Liczba postów: 1,388
Dołączył: Aug 2012
Lokalizacja: Czwa
East: vodoo5 Obserwuj grę


Post: #39
RE: Heimerdinger - Patch notes
Gralem rengarem na nim na topie..
Pushowal 24/7 a jungler mimo spamu nie przychodzil (jakby przychodzil, to za kazdym razem heimy by padal :P).. Ale jak już szlo all in, to padalismy obaj (zazwyczaj turrety dobijaly). Tak to farm fest był.. co zharassował, to wyleczyłem z W. Imo heimer nadal useless, bo musi pushowac zeby jakos zoutfarmic.
30-10-2013 21:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #40
RE: Heimerdinger - Patch notes
Ale jego zadaniem nie jest outfarmienie.
30-10-2013 22:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
migjaell Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 502
Dołączył: Oct 2012
East: MiG Jaell Obserwuj grę
West: Nie mam konta :( Obserwuj grę
NA: Nie mam konta :) Obserwuj grę


Post: #41
RE: Heimerdinger - Patch notes
Grałem nim na ARAMIE, bodajże 3 raz w histori. Po prostu MASAKRA. 1700 dmg z ulta na W? No spoko. Albo postawić w TF 3 wieżyczki + tą z Ulta to masakruje TF'y (jakoś enemy woleli tłuc champy niż wieżyczki :P ). No i to uciekanie które aktywuje wieżyczki [te powtórzenia], jak je dobrze rozstawisz, taka droga przez mękę dla przeciwnika ^^. No i stun, żeby wsadzić cały dmg z W. Jak dla mnie awesome.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-10-2013 13:42 przez migjaell.)
31-10-2013 13:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Szajni Offline
Dominating
****

Liczba postów: 455
Dołączył: Aug 2012
Lokalizacja: Wrocław
East: Dynamopalacz Obserwuj grę

Roccat Fan Team SoloMid Fan LMQ Fan


Post: #42
RE: Heimerdinger - Patch notes
Nerfic to gówno proszę. Moze i w tf jest useless, ale co z tego, skoro w fazie lane masakruje mida tak, że team jest praktycznie 4vs5? Ja jebie, co z tego ze rozwalam jego rakiety skoro i tak zaraz postawi nową?

[Obrazek: Dynamopalacz_eune_81_5_nozg.png]
01-11-2013 19:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #43
RE: Heimerdinger - Patch notes
No właśnie, w tf USELESS,

FAza lane? Daj spokój jego wieżyczki padaja na 3 aa (XD) albo jednego random spella.
01-11-2013 19:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
YummyJellyTime Offline
Legendary
******

Liczba postów: 2,576
Dołączył: Feb 2012
West: YummyJelly Obserwuj grę


Post: #44
RE: Heimerdinger - Patch notes
Teraz heimer może trzymać 3 wieżyczki naraz. Padną ci? Postaw nowe. Nie takie trunde.

ps. Obrażenia magiczne promienia: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 (+50% mocy umiejętności)

Jakby wieżyczki stały dłużej, to by było broken :) Już to widzę, 3x laser za ok 500dmg do tego W i rakiety. Taki heimer by dawał radę 1v5 :)

[Obrazek: dzzams.jpg]
02-11-2013 19:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bagienny Golem Offline
Banned

Liczba postów: 419
Dołączył: Aug 2013


Post: #45
RE: Heimerdinger - Patch notes
Nie, nie było by broken tylko przestało by być super UP
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2013 20:22 przez Bagienny Golem.)
02-11-2013 20:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
migjaell Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 502
Dołączył: Oct 2012
East: MiG Jaell Obserwuj grę
West: Nie mam konta :( Obserwuj grę
NA: Nie mam konta :) Obserwuj grę


Post: #46
RE: Heimerdinger - Patch notes
(02-11-2013 19:39)Neiters napisał(a):  Teraz heimer może trzymać 3 wieżyczki naraz. Padną ci? Postaw nowe. Nie takie trunde.

ps. Obrażenia magiczne promienia: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 (+50% mocy umiejętności)

Jakby wieżyczki stały dłużej, to by było broken :) Już to widzę, 3x laser za ok 500dmg do tego W i rakiety. Taki heimer by dawał radę 1v5 :)

1 vs 3, Tłisted Trilajn, 3 wieżyczki + Super Wieżyczka z R + ZhnoyoRabbadon co jest tylko na tej mapie. A na Tower Dive to już w ogóle wtedy masz wyrąbane xD
03-11-2013 15:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości