Odpowiedz 
Combo invoker
wojtas321 Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 587
Dołączył: Oct 2011
East: Wosiej Obserwuj grę


Post: #1
Combo invoker
Witam. Mógłby mi ktoś opisać kilka combosów invokerem, typu tornado+emp. Które skille w kombinacjach warto ciskać w TF, oraz jakie mieć przygotowane + jaki w pogotowiu. Wiem że wiele zależy od sytuacji, ale mi chodzi o takie proste przykłady.
10-05-2013 17:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PanKarmelek Offline
krul licbazy
******

Liczba postów: 1,462
Dołączył: Nov 2011
Lokalizacja: Bydgoszcz
East: PanKarmelek Obserwuj grę
West: SexyBarrel Obserwuj grę
NA: PanKarmelek Obserwuj grę

Forum Awards 2013 - Pupilek Ekipy LoL.pl SK Gaming Fan


Post: #2
RE: Combo invoker
Rzucasz tornado, pod przeciwnika sun strike + meteor. Wszystko trzeba dobrze zgrać w czasie, ale dmg może być całkiem duży. Kolejnym combosem może być rzucenie sun strike i użycie deafining blast aby "nakierować" przeciwnika na niego.

[Obrazek: n5lI0xC.png]
(18-11-2013 16:20)KarmelekHD napisał(a):  Wy wszyscy to macie iq poniżej 0 frajerzy PanKarmelek to frajer i od niego niicku nie zgapiłem
10-05-2013 17:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lohanni Offline
Ani słowa prawdy
****

Liczba postów: 461
Dołączył: Jul 2010
East: Lohanni Obserwuj grę


Post: #3
RE: Combo invoker
Blast+meteor w late, w mid tornado+emp i teamfight wygrany ;)

Ubuntu User.
10-05-2013 17:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtas321 Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 587
Dołączył: Oct 2011
East: Wosiej Obserwuj grę


Post: #4
RE: Combo invoker
No jak już się wypsztykam z powiedzmy tornado + emp, to jak się zachowywać w tf? Cold snap i ciskać z AA?

I jeszcze: jaki build polecacie? Widziałem jakiś czas temu 99% invokerów biegało w quas/wex. Co teraz polecacie na zwykłe solo gry?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2013 18:06 przez wojtas321.)
10-05-2013 18:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WiesiekBezEndu Offline
Głupotogadacz
****

Liczba postów: 397
Dołączył: Mar 2011


Post: #5
RE: Combo invoker
Quas-wex dalej rządzi. Fajne combo to Cold Snap + Meteor.

[Obrazek: 7.jpg]

LoL eune: WiesiekBezEndu
Dota 2: Pimpuś Pempuś
10-05-2013 18:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Move Offline
Dominating
****

Liczba postów: 498
Dołączył: Feb 2010


Post: #6
RE: Combo invoker
Ja czasami pod fun jade pod exort , rushuje w scepter of divinity. Wale Scepterem, ss>meteor blast>defeaning blast i nie ma czego zbierac :D
10-05-2013 20:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtas321 Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 587
Dołączył: Oct 2011
East: Wosiej Obserwuj grę


Post: #7
RE: Combo invoker
Pod quas/wex lepiej aghanim czy force staff na pierwszy item?
10-05-2013 23:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PanKarmelek Offline
krul licbazy
******

Liczba postów: 1,462
Dołączył: Nov 2011
Lokalizacja: Bydgoszcz
East: PanKarmelek Obserwuj grę
West: SexyBarrel Obserwuj grę
NA: PanKarmelek Obserwuj grę

Forum Awards 2013 - Pupilek Ekipy LoL.pl SK Gaming Fan


Post: #8
RE: Combo invoker
Imho force staff, dash sie zawsze przyda. Aghanim trzeba mieć w okolicach 17 levela dopiero.

[Obrazek: n5lI0xC.png]
(18-11-2013 16:20)KarmelekHD napisał(a):  Wy wszyscy to macie iq poniżej 0 frajerzy PanKarmelek to frajer i od niego niicku nie zgapiłem
11-05-2013 08:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Lohanni Offline
Ani słowa prawdy
****

Liczba postów: 461
Dołączył: Jul 2010
East: Lohanni Obserwuj grę


Post: #9
RE: Combo invoker
(10-05-2013 18:04)wojtas321 napisał(a):  No jak już się wypsztykam z powiedzmy tornado + emp, to jak się zachowywać w tf? Cold snap i ciskać z AA?

I jeszcze: jaki build polecacie? Widziałem jakiś czas temu 99% invokerów biegało w quas/wex. Co teraz polecacie na zwykłe solo gry?

Quas wex jest dużo cięższy do gry, nie wystarczy ciskac z AA za 150-180 dmg bez itemów, łapać wszystkie lasthity i ogarniać sunstrike. Ale imo Quas wex znacznie lepszy, nawet z szybkim Midasem. Po combie tornado emp macie 2 sekundy na jak najlepsze pozycjonowanie,a generalnie tyle many spalonej powoduje ze zyskujecie ogromna przewage. Dobrze jak masz do tego jakiegos squishy carry z chorym dps w stylu PA, dla ktorej moze zabraknac many na disable, a później już dorwie BKB.

Ubuntu User.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2013 10:53 przez Lohanni.)
11-05-2013 10:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
wojtas321 Offline
Godlike
*****

Liczba postów: 587
Dołączył: Oct 2011
East: Wosiej Obserwuj grę


Post: #10
RE: Combo invoker
http://www.youtube.com/playlist?list=PLm...KVJTcuUaLI Takie coś znalazłem, jesli kogoś interesuje temat.
19-05-2013 11:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
qbol Offline
Rampage
**

Liczba postów: 127
Dołączył: Sep 2010


Post: #11
RE: Combo invoker
Kiepskie te filmiki... Gościu ma bardzo zły timing. W dodatku często rzuca zaklęcia w złej kolejności.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2013 21:03 przez qbol.)
31-05-2013 21:02
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Move Offline
Dominating
****

Liczba postów: 498
Dołączył: Feb 2010


Post: #12
RE: Combo invoker
Jak maksowac skille przy buildzie quas wex?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2013 13:43 przez Move.)
22-06-2013 13:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Archon Offline
Killing Spree
*

Liczba postów: 18
Dołączył: Jun 2012


Post: #13
RE: Combo invoker
lewy górny róg > guide > quas wex > gra Ci podpowie
22-06-2013 22:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WiesiekBezEndu Offline
Głupotogadacz
****

Liczba postów: 397
Dołączył: Mar 2011


Post: #14
RE: Combo invoker
2 lvle w quas, na 8 w exort, a przez resztę czasu wex. Kiedy zmaksujesz wex, to jako drugie leci exort, a quas na koniec.

[Obrazek: 7.jpg]

LoL eune: WiesiekBezEndu
Dota 2: Pimpuś Pempuś
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2013 11:45 przez WiesiekBezEndu.)
23-06-2013 11:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
michalhax Offline
I Luv RiseAgainst
****

Liczba postów: 284
Dołączył: Jan 2011


Post: #15
RE: Combo invoker
http://www.invokergame.com/

Polecam stronkę ;)
29-06-2013 19:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
#Rango_OP Online
Dominating
****

Liczba postów: 483
Dołączył: Nov 2012
Lokalizacja: Sompolno
East: Sourrr Obserwuj grę
West: Vesterx Obserwuj grę


Post: #16
RE: Combo invoker
Czemu 2 lvl w quas? Jak zagrałem invo pod exort to... Quas wex o wiele lepsze. Przynajmniej dla mnie. a co powiecie na build pod quas? Wtedy to będzie semi carry z mask of madnes. Wróg nie wyjdzie z cold snapu...

Jungler i Toper.
Resztę sygny zabrała zajebistość Rengara, która zginęła.
07-08-2013 09:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
ecchito Offline
Ore-sama
******

Liczba postów: 1,607
Dołączył: Dec 2010
Lokalizacja: Białogard
NA: Ecchito Obserwuj grę


Post: #17
RE: Combo invoker
Tyle że MoM jest ryzykownym itemem bo jak dostaniesz stuna i nie wejdziesz w niewidzialność to kaplica jeszcze szybciej niż zazwyczaj.

[Obrazek: NuX3x.gif]
07-08-2013 13:29
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MMichal Offline
No regrets
******

Liczba postów: 3,516
Dołączył: Aug 2010

Roccat Fan NaJin White Shield Fan Cloud 9 Fan Counter Logic Gaming Fan Gamers 2 Fan


Post: #18
RE: Combo invoker
Ja grając exort invokerem trzymam zawsze Meteor+Blast, a potem staram się rzucać Cold Snapa i w zależności od teamfightu wejde w niewidke, rzuce Sun Strike, może jakiś inny spell.

[Obrazek: 03903089617680839458.png]
07-08-2013 13:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Krimhorn Offline
Rampage
**

Liczba postów: 142
Dołączył: Sep 2010
Lokalizacja: Lokalizator


Post: #19
RE: Combo invoker
Uwaga, poniższy spoiler to ściana tekstu dla tych, którym chce się to czytać, albo po prostu zgłębiony opis większości dobrych kombosów/zastosowań dla czarów Invokera.
Spoiler:

W zależności od buildu połączeń spelli jest nieskończoność, ale postaram się wymienić zalety, wady, oraz skutki każdego z nich.
Zaczniemy od Exort. Exort ma o tyle dobre połączenia zaklęć, iż można w dużym stopniu siać chaos w szeregach wrogiej drużny o ile wszystko zostało rzucone w dobrej kolejności. Innymi słowy: Exort jest od zadawania obrażeń, ale skupia się nie tyle na utility dla reszty drużyny i disable'u, ale na zadawaniu chorych ilości obrażeń. Podstawa to; jak już wyżej ktoś wymienił; Defeaning Blast i Meteor - wszystko w jednym: dużo obrażeń, na wysokich poziomach odrzut i rozbrojenie. Wymagania co do tego to wyłącznie znanie ruchów wroga i jego położenie - nic na siłę, jeśli mamy czekać aż wróg się zbierze w kupę to to robimy. Jeśli sprawia nam to problem, można go unieruchomić przedtem Tornadem, albo Ice Wall.
Ice Wall, dobrze sprawdza się na buildach pod typowego inicjatora i znajdzie się na ten czar połączenie z każdym; praktycznie każdym zaklęciem. Przykład? No chociażby wyżej wspomniany Defeaning Blast. Wyobraźmy sobie sytuację: stawiamy ścianę, wrogom cudem (jeśli przez nią idą) uda się przejść, wrzucamy ich z powrotem w ścianę naszym Blastem i muszą powtórzyć przeprawę od nowa, a tym samym mamy czas na wyprowadzenie następnego kombosa jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem. Problem z nią związany polega na eksperckim pozycjonowaniu. Zła ściana - gorzej dla nas. Dobra ściana może czasem oznaczać wygrany teamfight ze względu na ograniczenie mobilności wroga.

Podsumowanie połączeń czarów:
Meteor + Defeaning Blast/Cold Snap,
Tornado + Sunstrike/Meteor/+Defeaning Blast,
(przed najlepiej rzucić Tornado) Ice Wall + Defeaning Blast/Meteor,
Ember Spirits + Alacrity/Cold Snap/Defeaning Blast (bezbronny wróg to martwy wróg),
Ember Spirits - Scouting/Pulling/Stacking, +Mekansm/Desolator/Assault Quirass (zwiększa tankowatość/DPS Emberów),
Itp.

Wex jest reagentem dobrym w połączeniu z Quas, zwłaszcza gdy budujemy się pod nie tyle nukera, a disablera w przeciwieństwie do buildów Exort opierających się na nuke'u, oraz semi-carry'owaniu. Przykładem jest zarówno wspomniane Tornado + EMP, ale też na przykład Alacrity na nas/carry i Cold Snap na wroga.
W każdym razie, połączenia spelli zależą wyłącznie od tego jak się budujemy: Nie próbujmy nałogowo używać spelli, gdy nie mamy odpowiedniego poziomu danego orba. W późnej grze to nie problem, ale we wczesnej może się przyczynić do paru porażek. Niemniej jednak niektóre czary wymagają tylko jednego reagentu, tak jak Cold Snap, EMP, czy Sunstrike, ale żeby uzyskać ich potencjał w pełni trzeba się skupiać na jednym orbie, a co nie jest do końca efektywne, bo ogranicza nasz arsenał.
Wex i Quas to disable, głównie. Przykład? Wyrzucamy wroga Tornadem w powietrze, wysysamy manę EMP, wrzucamy mu jeśli możemy coś innego pod nogi, albo skupiamy się na zlikwidowaniu określonego celu, tj. wyłączeniu go z teamfighta chociażby Cold Snapem. Ważne w tym buildzie jest skupienie się na budowaniu czegoś pod inne disable, gdyż czasem jednak mamy ten cooldown (z wyjątkiem Aghanima) na Invoke'u, a też przedmioty ułatwiają nam znacznie życie. Widać to na przykładzie Eul'a: Mamy więcej speeda i disable. Disable - łatwiejsze używanie czarów, Speed - ułatwia pozycjonowanie i również przydaje się przy ucieczkach/gonitwach, ale to już należy do bardziej oczywistych spraw. Inną ważną rzeczą przy tych buildach jak i innych są % regeneracji many. Void Stone/1-2 Sage's Maski/Void Stone wystarczą/y (niepotrzebne skreślić) nam zupełnie do późnej gry, a możemy z nich zrobić później np. Orchida, Eul'a, czy Sheepsticka.

Podsumowanie połączeń czarów:
Tornado + EMP/inne czary z klasy Exort,
Alacrity (najlepiej rzucić wcześniej, trwa dłużej niż ->) + Cold Snap,
Ghost Walk + Radiance - to opiszę zaraz w Quas,
Tornado - kontrola mapy (chwilowe rozmycie mgły wojny),
Itp.

Quas to element skupiający się podobnie jak Wex na disable'u, ale także utility we wczesnej fazie gry, denerwowaniu w późnej. Dlaczego? Otóż:
Głównie używanym zaklęciem tego reagentu jest Cold Snap, i to wie chyba każdy. Tworzy zabójcze połączenia z czarami wyżej opisanymi i na wysokich poziomach Quas; wyłącza przeciwnika z gry o ile nie ma odporności na magię typu BKB/Repel. Mocny czar przez całą grę, powody oczywiste. Ułatwia życie nam, naszym carry focus wrogiego, itd, itp.
Ice Wall - osobiście uwielbiam ten czar i poza Tornadem o chorym zasięgu nie ma lepszego czaru do inicjacji/kontroli pola bitwy. Ułatwia puszczanie zaklęć, naszym sojusznikom pozwala na ucieczki/wykorzystania naszych inicjacji. Ice Wall dobrze działa z czarami o dużym polu działania, albo innym disable'om, które zmiotą wrogów z powierzchni ziemi. Żeby użyć tego czaru najefektywniej, najlepiej używać go w połączeniu z innym nukerem/supportem w waszej drużynie, bądź samemu wykorzystanie potencjału tego zaklęcia i zalanie wroga tornadem zaklęć.
Ghost Walk to dobry czar i do inicjacji, i do ucieczki. Tworzy fajne połączenie z Radiance, gdyż możemy komuś smażyć tyłek, a on nam nie jest nic w stanie zrobić, poza rzucaniem czarów w przewidywalnym kierunku naszego położenia. Gorzej, gdy wreszcie się ogarnie i kupi te wardy/proch/True Sight, niemniej jednak połączenie to jest strasznie denerwujące i zmusza wroga do marnowania złota. Samo jednak wymaga pieniędzy na złożenie Radiance'a. Zastosowanie: Inicjacja, ucieczka, gonitwa (spowalnia wroga). Dobrze łączy się z Radiancem i czarem Cold Snap - Radiance'owy DoT i Cold Snap wyłącza wroga z gry bez potrzeby atakowania go. Zalecam używanie tego czaru do inicjacji tylko w przypadku double orb Quas/Wex, gdyż boli spowolnienie naszej osoby z braku reagentów Wex. Przed użyciem (po Invoke'u rzecz jasna) najlepiej 3 razy kliknąć ten Wex i poruszać się szybciej, żeby zrekompensować utratę szybkości we wczesnej grze. Quas jest o tyle wyjątkowy, ponieważ pozwala na efektywniejsze łączenie czarów z przedmiotami niż nawet Wex, aczkolwiek przeważnie oba reagenty level'owane są równocześnie.

Podsumowanie połączeń czarów/itemów:
Cold Snap + Radiance/Urn of Shadows/cokolwiek z DoT,
Ghost Walk + Radiance/+inne czary dla ewentualnego dobicia celu po usmażeniu go nieco, inicjacja Tornado + Ice Wall + reszta czarów,
Ice Wall + Defeaning Blast (dalszy odrzut)/+Cold Snap, inne czary zarówno nasze jak i sojuszników,
Ember Spirits - Scouting/Pulling/Stacking (jak wyżej), +Mekansm/Desolator/Assault Quirass (zwiększa tankowatość/DPS Emberów), lepiej zastosować przy buildach double orb Exort/Quas.
Chyba tyle, z tych ważniejszych.



Osobiście ubóstwiam Ghost Walk w połączeniu z Tornadem/Ice Wall by trzymać kontrolę nad wrogą drużyną w buildzie pod inicjację/kontrolę/disable, a ogólnie to Alacrity/Ember Spirits + Cold Snap, oraz Cold Snap/Defeaning + Meteor w buildzie Nuker/Semi-Carry. No i Radiance + Ghost Walk.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-08-2013 08:30 przez Krimhorn.)
08-08-2013 08:27
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości